Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2021-08-31 |
タイトル |
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タイトル |
技術開発競争とビジネスモデル・イノベーション ―中国自動車産業の電動化に関する考察― |
タイトル |
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タイトル |
Electrification Strategy and NEV’s Business Model Innovation in China |
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言語 |
en |
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言語 |
jpn |
キーワード |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
中国自動車産業 |
キーワード |
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Other |
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主題 |
電動化 |
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主題 |
競争優位 |
キーワード |
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主題 |
ビジネスモデル・イノベーション |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
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資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
趙, 天野
李, 澤建
ZHAO, Tianye
LI, Zejian
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抄録 |
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内容記述タイプ |
Abstract |
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内容記述 |
This paper aims to elucidate causal pathways in the electrification process by focusing on the Chinese automobile industry. The government can play a key role in the electrification process, however, as a result of the ongoing competition over business model innovation, where government, companies and market are intertwined with changes on the competitive axis promoting China’s electrification. In other words, business model innovation, as the biggest factor, might lead the rapid progress of China’s electrification. |
書誌情報 |
大阪産業大学経済論集
en : OSAKA SANGYO UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS
巻 22,
号 2,
p. 23-42,
発行日 2021-03-31
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出版者 |
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出版者 |
大阪産業大学学会 |
ISSN |
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収録物識別子タイプ |
ISSN |
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収録物識別子 |
1345-1448 |
書誌レコードID |
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収録物識別子タイプ |
NCID |
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収録物識別子 |
AA11394639 |