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EUにおける鉄道改革の新展開 : 第3次パッケージをめぐって
https://osu.repo.nii.ac.jp/records/83
https://osu.repo.nii.ac.jp/records/83210a342d-ac27-4971-99b6-36430a5f6397
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
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公開日 | 2006-02-28 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | EUにおける鉄道改革の新展開 : 第3次パッケージをめぐって | |||||||
言語 | ja | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | New Development of the Railway Reform in the European Union : The Third Package | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 第3次パッケージ | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 旅客輸送 | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 欧州委員会 | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 鉄道利害関係者 | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | the third package | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | passenger transportation | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | European Commission | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | stakeholders | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
item_2_description_1 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | P(論文) | |||||||
記事種別(日) | ||||||||
論文 | ||||||||
記事種別(英) | ||||||||
en | ||||||||
Article | ||||||||
著者名(日) |
中村, 徹
× 中村, 徹
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著者名よみ |
ナカムラ, トオル
× ナカムラ, トオル
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著者名(英) |
NAKAMURA, Toru
× NAKAMURA, Toru
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著者所属(日) | ||||||||
大阪産業大学経営学部流通学科 | ||||||||
item_2_description_12 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | The structural reform in the domain of the railway in the European Union started from the directive N°440 in 1991. Afterwards, European Commission published the first and the second package in 2001 and 2002.Now,each member states are going to develop the policy on the basis of the adopted laws. The purpose of the first and the second package is making open the rail-freight transportation market in the internal market. By the way, we could confirm that there are markets where railways can compete with other modes in the field of the passenger transportation. On the basis of that fact, European Commission announced the third package in order to make the railway more attractive and more competitive. Showing the contents of the third package and the reactions of the stakeholders to it, this paper gives light on the problems connecting with it. | |||||||
item_2_source_id_13 | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA11394617 | |||||||
item_2_relation_13 | ||||||||
識別子タイプ | EISSN | |||||||
関連識別子 | 1345-1456 | |||||||
bibliographic_information |
ja : 大阪産業大学経営論集 en : OSAKA SANGYO UNIVERSITY JOURNAL OF BUSINESS ADMINISTRATION 巻 7, 号 1/2, p. 43-64, 発行日 2006-02-28 |