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中国経済の発展と物流の高度化 : 対内・対外戦略の融合
https://osu.repo.nii.ac.jp/records/285
https://osu.repo.nii.ac.jp/records/2851690a76a-d7bc-49ed-b8e2-fab60ef7305e
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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KJ00007812024.pdf (1.6 MB)
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Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
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公開日 | 2011-10-01 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | 中国経済の発展と物流の高度化 : 対内・対外戦略の融合 | |||||||
タイトル | ||||||||
言語 | en | |||||||
タイトル | The Development of Chinese Economy and Its Impact on the Sublime in Logistics Strategy | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 戦略物流 | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | サプライチェーンマネジメント | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 雁行型発展理論 | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 高速鉄道 | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 交通基盤 | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 二重構造 | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 共存共栄 | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 複合一貫輸送 | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Logistics | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Supply Chain Management | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Flying Geese Theory | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | High Speed Railroad | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Transport Infrastructure | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Dual Structure | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Prosperous Coexistence | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Intermodal Transportation | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
ページ属性 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | P(論文) | |||||||
記事種別(日) | ||||||||
論文 | ||||||||
記事種別(英) | ||||||||
en | ||||||||
Article | ||||||||
著者名(日) |
潘, 鵬
× 潘, 鵬
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著者名(英) |
PAN, Peng
× PAN, Peng
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著者所属(日) | ||||||||
大阪産業大学経営・流通学研究科 | ||||||||
抄録(英) | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | The Development of Chinese economy has generated the local income gap especially between the coastal zones and the inland districts. The one of the main reasons why this gap has grown year by year is not only the unequal distribution of the transport infrastructure but also the scarcity of the transport network. The purpose of this research paper is to find the future rational logistics policy which can be integrated with the development of Chinese Economy. This paper at first depicts the nationwide policy of hard and soft transport infrastructure building from the view point of external and internal logistics strategy. Then it analyzes the fusion of these two kinds of logistics strategy by means of intermodal transport system. | |||||||
雑誌書誌ID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA11394617 | |||||||
書誌情報 |
大阪産業大学経営論集 巻 13, 号 1, p. 67-98, 発行日 2011-10 |