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アイテム
地域活性化活動における場の生成プロセスについて 価値共創アプローチでの理論的考察
https://osu.repo.nii.ac.jp/records/2107
https://osu.repo.nii.ac.jp/records/2107b85ca0be-dcb6-473b-b4b3-d6336d7b7d4a
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||
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公開日 | 2018-10-09 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | 地域活性化活動における場の生成プロセスについて 価値共創アプローチでの理論的考察 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | Generating Opportunities to Foster Regional Revitalization: Theoretical Considerations Using the Value Co-Creation Approach | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | 地域活性化 | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | 価値共創 | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | サービス・ロジック | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | ソーシャル・ビジネス | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Regional revaitalization | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Value co-creation | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Service logic | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Social business | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
著者 |
藤岡, 芳郎
× 藤岡, 芳郎
× FUJIOKA, Yoshiro
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抄録 | ||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||
内容記述 | Conducting marketing activities within customer’ space and time recquires significant logical transformation. A social business exsists for firms deeply involved with a customer’s daily living space and time, and it is also an approach to solving social problems by providing a product using business methods. Furthermore, a social business primarily consists of firms, NPOs, local residents, and other entities that collaborate with each other. The reason why current efforts toward regional revitalization are not producing adequate results may be some discrepancy between methods of solving social problems and those of targeting economic systems constructed on market principles. In an effort to derive new findings about this topic, therefore, this paper has examined cases of active learning conducted in shotengai, the shopping arcades found in Japan’s urban neighborhood communities. | |||||||||||
書誌情報 |
大阪産業大学経営論集 en : OSAKA SANGYO UNIVERSITY JOURNAL OF BUSINESS ADMINISTRATION 巻 19, 号 2・3, p. 25-42, 発行日 2018-06-01 |
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出版者 | ||||||||||||
出版者 | 大阪産業大学学会 | |||||||||||
ISSN | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||
収録物識別子 | 1345-1456 | |||||||||||
書誌レコードID | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||
収録物識別子 | AA11394617 |