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  1. 大阪産業大学経営論集
  1. 大阪産業大学経営論集
  2. 第19巻 第2・3合併号

地域活性化活動における場の生成プロセスについて 価値共創アプローチでの理論的考察

https://osu.repo.nii.ac.jp/records/2107
https://osu.repo.nii.ac.jp/records/2107
b85ca0be-dcb6-473b-b4b3-d6336d7b7d4a
名前 / ファイル ライセンス アクション
25-42_藤岡芳郎先生.pdf 25-42_藤岡芳郎先生 (1.2 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2018-10-09
タイトル
タイトル 地域活性化活動における場の生成プロセスについて 価値共創アプローチでの理論的考察
タイトル
タイトル Generating Opportunities to Foster Regional Revitalization: Theoretical Considerations Using the Value Co-Creation Approach
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 地域活性化
キーワード
主題Scheme Other
主題 価値共創
キーワード
主題Scheme Other
主題 サービス・ロジック
キーワード
主題Scheme Other
主題 ソーシャル・ビジネス
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Regional revaitalization
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Value co-creation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Service logic
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Social business
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 藤岡, 芳郎

× 藤岡, 芳郎

藤岡, 芳郎

ja-Kana フジオカ, ヨシロウ

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FUJIOKA, Yoshiro

× FUJIOKA, Yoshiro

en FUJIOKA, Yoshiro

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抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Conducting marketing activities within customer’ space and time recquires significant logical transformation. A social business exsists for firms deeply involved with a customer’s daily living space and time, and it is also an approach to solving social problems by providing a product using business methods. Furthermore, a social business primarily consists of firms, NPOs, local residents, and other entities that collaborate with each other. The reason why current efforts toward regional revitalization are not producing adequate results may be some discrepancy between methods of solving social problems and those of targeting economic systems constructed on market principles. In an effort to derive new findings about this topic, therefore, this paper has examined cases of active learning conducted in shotengai, the shopping arcades found in Japan’s urban neighborhood communities.
書誌情報 大阪産業大学経営論集
en : OSAKA SANGYO UNIVERSITY JOURNAL OF BUSINESS ADMINISTRATION

巻 19, 号 2・3, p. 25-42, 発行日 2018-06-01
出版者
出版者 大阪産業大学学会
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1345-1456
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11394617
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Ver.1 2023-06-20 13:25:07.298908
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