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ソーシャルメディアのビジネス活用についての一考察

https://osu.repo.nii.ac.jp/records/296
https://osu.repo.nii.ac.jp/records/296
810d8cc3-4379-4572-81b2-dccbb99c5434
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00008092301.pdf KJ00008092301.pdf (1.5 MB)
Item type 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2012-06-01
タイトル
タイトル ソーシャルメディアのビジネス活用についての一考察
言語 ja
タイトル
タイトル A Study on the business and take advantage of social media
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 ソーシャルメディア/ビジネス活用/SCM
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Social media/Business utilization/SCM
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
item_2_description_1
内容記述タイプ Other
内容記述 P(論文)
記事種別(日)
論文
記事種別(英)
en
Article
著者名(日) 原田, 良雄

× 原田, 良雄

ja 原田, 良雄

Search repository
著者名よみ ハラダ, ヨシオ

× ハラダ, ヨシオ

ja-Kana ハラダ, ヨシオ

Search repository
著者名(英) HARADA, Yoshio

× HARADA, Yoshio

en HARADA, Yoshio

Search repository
著者所属(日)
大阪産業大学経営学部商学科
item_2_description_12
内容記述タイプ Other
内容記述 The sending and receiving of information over the internet has become more fluid in recent years, such that anyone can send information over the Web. Two-way communication between individuals and companies is becoming the norm, and consumers will shy away from Web companies that do not meet this requirement. With the abundance of goods and information in our current society, the balance of power between companies and consumers has shifted dramatically, such that the power of consumers far exceeds that of companies. Numerous survey results have demonstrated an increase in the number of people who rely on word-of-mouth information from friends and acquaintances when purchasing goods and services, rather than only on the information sent by companies. In this paper, we draw from business case studies, selecting companies that are expanding Supply Chain Management(SCM), and we introduce their efforts and discuss the affinity between SCM systems and social media, as well as their efforts in that regard.
item_2_source_id_13
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11394617
item_2_relation_13
識別子タイプ EISSN
関連識別子 1345-1456
bibliographic_information ja : 大阪産業大学経営論集
en : OSAKA SANGYO UNIVERSITY JOURNAL OF BUSINESS ADMINISTRATION

巻 13, 号 2/3, p. 155-179, 発行日 2012-06
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Ver.1 2023-06-20 13:34:41.887981
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