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  1. 大阪産業大学経営論集
  1. 大阪産業大学経営論集
  2. 第21巻
  1. 大阪産業大学経営論集
  2. 第21巻
  3. 第1号

価値共創マーケティングによる地域活性化の一考察 ―アクティブラーニングの事例から―

https://osu.repo.nii.ac.jp/records/2228
https://osu.repo.nii.ac.jp/records/2228
c8c211df-32ff-4a71-beb6-bf18ef55f958
名前 / ファイル ライセンス アクション
01-17_藤岡.pdf 01-17_藤岡 (1.3 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2020-01-24
タイトル
タイトル 価値共創マーケティングによる地域活性化の一考察 ―アクティブラーニングの事例から―
タイトル
タイトル Study on Regional Revitalization through Value Co-creation Marketing: A Case Study in Active Learning
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 価値共創
キーワード
主題Scheme Other
主題 アクティブラーニング
キーワード
主題Scheme Other
主題 アクション・リサーチ
キーワード
主題Scheme Other
主題 サービス社会
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Value co-creation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Active Learning
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Action Research
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Service Society
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 藤岡, 芳郎

× 藤岡, 芳郎

藤岡, 芳郎

ja-Kana フジオカ, ヨシロウ

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FUJIOKA, Yoshiro

× FUJIOKA, Yoshiro

en FUJIOKA, Yoshiro

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抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper uses the value co-creation marketing framework to consider regional revitalization by means of active learning. Prior studies have concluded that regional revitalization needs to be examined from three perspectives, namely, the processes for creation of spaces, the revitalization and co-creation of spaces, and the management of spaces(Fujioka, 2018). In 2018, three seminars of the Department of Commercial Science conducted a joint active learning project focused on regional revitalization. This paper examines the case of co-creation between a retail district revitalization project subcontracted from Osaka Prefecture and a local start-up business introduced by the Daito Chamber of Commerce and Industry. By examining this case, we attempt to conceptualize and theorize on regional revitalization using the value co-creation marketing approach.
書誌情報 大阪産業大学経営論集
en : OSAKA SANGYO UNIVERSITY JOURNAL OF BUSINESS ADMINISTRATION

巻 21, 号 1, p. 1-17, 発行日 2019-10-31
出版者
出版者 大阪産業大学学会
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1345-1456
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11394617
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Ver.1 2023-06-20 13:23:29.802076
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