@article{oai:osu.repo.nii.ac.jp:00001143, author = {村井, 廣幸 and MURAI, Hiroyuki}, journal = {大阪産業大学論集. 人文・社会科学編}, month = {Oct}, note = {P(論文), 第二京阪道路(全長28.3km)の大阪側(16.9km)が平成22年4月に開通した。第二京阪道路は高架部が自動車専用道路,高架下および平面部が一般道路として使用している。二輪車に車載カメラを取り付け安全運転の実車走行を第二京阪道路の一般道路(大阪側)で実験する。, The Osaka side (16.9 km) of the second Keihan road (28.3 km in full length) was inaugurated in April, Heisei 22. In the elevated part, the bottom of a driveway and elevated and a plane part are using the second Keihan road as a local street. An in-vehicle camera is attached to a two-wheel vehicle, and it experiments in a real vehicle run of safe driving in the local street (Osaka side) of the second Keihan road.}, pages = {75--86}, title = {自動車交通事故防止に関する研究 : 二輪車による安全走行実験}, volume = {16}, year = {2012}, yomi = {ムライ, ヒロユキ} }